هنا الزاهد تدخل المستشفى في شهر العسل ..والسبب "الحسد"!

9/21/2019

هنا الزاهد

  • هنا الزاهد
  • احمد فهمي
  • شهر العسل
  • الحسد
  • زواج الفنانين 2019

كشف الفنان أحمد فهمي لجمهوره عبر انستغرام عن دخول زوجته هنا الزاهد الى المستشفى أثناء قضائهما شهر العسل في إحدى العواصم الأوروبية.

هنا الزاهد في المستشفى

ونشر احمد فهمي عبر حسابه على "انستجرام" صورة تظهر فيها زوجته الفنانة هنا الزاهد في المستشفى، لافتا الى ان سبب ما يحدث له ولزوجته يعود الى الحسد وتدخل الناس في حياته.

وكتبت احمد فهمي تدوينة طويلة يلخص فيها ما جرى مع زوجته، قائلا :"عامة أنا مليش فى الحركات البيئة زى دي خالص، ولا عمري كنت هجيب سيرة ولا انزل صور زي دي، و بقالي شوية بهزر مع صحابي الزمالكاوية علي الماتش بس احنا برا مصر، أنا وهنا وبقالنا يومين بنروح لدكاترة عشان هنا تعبانة ودلوقتي رحنا لتالت مرة عشان تعبت تاني جدا".

وأشار الى ان تدخل الناس في حياتهم انعكس بالسلب عليهم، فتابع في تدوينته "بجد في ناس مركزة قوي قوي قوي معانا لدرجة إن فى مهرجان (مش الجونة) كان من كام يوم مبيسألوش أي حد من الزملاء عن الجائزة اللي واخدها لا بيسألوهم عننا وعن الفرح وعن تدخلي في شغل هنا، والغريب إن في بعض الزملاء خاضوا في حياتنا الشخصية.. بجد شكرا جدا لكل الناس اللي فرحنالنا من قلبها وربنا يديمكم نعمة، أما بجد اللي مركزين أرجوكم الحياة مش ناقصة، احنا فى شهر العسل وبايتين أهو فى المستشفى".

وبعد نشر احمد فهمي للصورة قام بحذفها من على حسابه على "انستجرام" عقب أقل من ساعة.

يشار الى ان حفل زفاف الفنانة هنا الزاهد وأحمد فهمي أقيم يوم الأربعاء 11 سبتمبر الماضي وحضره العديد من نجوم الوسط الفني، وسافر الثنائي خلال الأيام الماضية لقضاء شهر العسل في العاصمة الفرنسية باريس.

المصدر: إي نيوز